Blog honetan, Internetek eta teknologia berriek ikaskuntza prozesuan duten balioa erakusten saiatuko naiz azalpen labur batzuen bitartez. Eta ez soilik hezkuntzan baizik eta gizarte osoan gero eta indar gehiago hartzen ari den tresna baliotsua dela eta ezin dugula alde batera utzi, informazio sare ia amaiezina eta lan egiteko bideak edota bestelako baliabide asko eskeintzen duen materiala dela.

RSS zertarako balio dute?  

Posted by Alexander



http://es.youtube.com/watch?v=BnZlct8_-MI


Rss fitxategi famatua da XML kodearen antzerakoa dena. Honen bitartez gure webgunean, gehien bisitatzen ditugun weborrien aldaketak ikus ditzakegu, abisua agertuko zaigulako. Modu honetaz beraz informazioa elkarbanatzen dugu eta guretzako erabilgarria suerta daitekeen informazioa erabiltzea errazten digu.

Hurrengoko esanahiak ditu:

Rich Site Summary (RSS 0.91)
RDF Site Summary (RSS 0.9 eta 1.0)
Really Simple Syndication (RSS 2.0)

RSS ak antolatu eta aurkezten dituzten programak jario-irakurleak dira.

Fitxategi hauek erabiltzen diren toki ohikoenak blog guneak izaten dira. Jario irakurleekin beraz, guk nahi ditugun blog edo webguneen informazio eguneratu zati batekin agertuko zaigu gure blogean edo aplikazio honekin funtzionatzen duten guneetan. Beraz ez gara banan banan gustoko ditugun webguneak bisitatzen egon beharko nabigatzaile ezberdinak zabalduz, hor bertan eskura izango ditugulako.

Honek klasekideak euren guneak loturan mantentzea bideratuko du eta guztiek izango dute besteon guneak eta informazio zati eguneratuak ikusteko aukera. Horrela euren lanak ikusiz, eurena betetzeko ideia berriak jaso ahal izango dituztelarik eta beraiek proposaturikoak besteekin konpartitzeko aukera izango dutelarik.

Beraz aipagarria da tresna honen erabilpena eratzen hari den informazio katea. Hauek dira honen inguruan aritzen eta berritzen ari diren enpresa batzuen izenak, YourFeeds, Blogdigger, Feedster, ...eta beste asko.

This entry was posted on 8 ene 2009 at 6:51 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarios

Publicar un comentario